You Can play on broken strings...

Sitter och kollar på gamla (eller gamla och gamla;) ) The City avsnitt. Jag bara älskar den serien, den är såå bra! Whitney's lägenhet är fantastisk, och bara så ni vet så ska jag och Claudia flytta dit när gymnasiet är slut. Haha:D idag började ju skolan igen, de var inte så "okul" faktiskt, fast det var ju en inte en lång dag idag, två lektioner inställda, så det var ju skönt.

Jag måste bara säga att Brody's serie var bara så, töntig?. Han hade samlat ihop 7-8 killar och i varje program så får de göra olika uppgifter och i slutet av varje program eliminerar han en av killarna. Och vet ni vad de tävlar om i slutändan? Hans vänskap! De ska tävla om vem som får bli hans "vän", så himla töntigt. Men töntig som jag är kommer jag kolla på det iaf;)

Det här är min favvolåt för idag och i morgon och på Fredag:D

Kommentarer
Postat av: sandra

nu ska vi göra bästa covern på den då;)

2009-01-07 @ 19:49:16
URL: http://lifeintown.blogg.se/
Postat av: c

aaaaah alex, du är töntig! den serien suger, men du är tvungen o se den bara för att

2009-01-08 @ 08:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0