Nyårs-Update.

Jaha nu mår man bra såhär några dagar efter nyår:) Idag jobbade jag och Claudia. Tyvärr tror jag att alla pengar kommer in på mammas konto, eftersom jag måste betala den där nedrans telefonen, Jaja det får jag ju leva med ändå: jag tänkte berätta lite om nyår, kankse inte de smaskigaste detaljerna men lite:D

Jag, Tilda och Claudia drog till Huddinge centrum klockan nio och fyrtio så snacka om att jag var trött. Vi var runt och flängde där och sen åkte vi till farsta, Jag kom hem till pappa klockan 3, så då vet ni hur länge vi var borta. Jag var där och åkte hem till mamma med kvart i sex bussen, smart eftersom gästerna skulle komma sex, halv sju. Och jag såg ut sen ett vrak eftersom jag klev upp och sängen och rakt ned i kläderna klockan nio. Men gästerna var lite sena men när dom kom hade jag bara badrocken på mig och en turban på huvudet. Så det var bara att börja fixa sig iaf. På mig hade jag en fin svart klänning ifrån monki med en rosett vid bröstet, och ett fint diadem(som ni lär få se på bilder sen). Sen så var det dags att äta, men jag hann inte äta så länge för jag skulle dra till Tilda där Claudia var och vi skulle fixa oss. Men när jag kom dit sa Tilda att vi hade skit bråttom och vi var tvunga att fixa oss i 1000 km/h. Men vi hann...

...och på väg till Sara, Hannah och Cajsa var 3 små supersöta töser. Det gick bra och de andra töserna mötte oss vid bussen och sen så åkte vi in till slussen och hem till *****. Där var det redan folk och jag måste säga att detta var den bästa nyårsaftonen i mitt liv. Jag hade så himla kul, speciellt vid 12-slaget där jag hoppades att ingen såg oss. Haha. Sen så gick tiden ganska snabbt, vid 2 var vi klara och jag ringde en taxi medan en jobbig kille stod och tjatade på att jag skulle följa med honom eller något sånt, men så fort jag fick prata med en tjej i växeln så försvann han, han gav väl upp antar jag:P Så Jag, Tilda och Claudia tog taxin hem och det var nog det smartaste med hela kvällen för ack så trött jag var. Taxichaffören, som btw var jättetrevlig, släppte först av Tilda, sen mig och sist Claudia...

...Men när jag kom hem så var det inte bingen för min del nej. Mamma, Magnus och gästerna var i full färd med att sjunga singstar, ganska berusade vilket var super för mig. klockan halv fyra kom jag på att jag skulle se på Mama Mia, men efter sju minuter slockande jag och sov ända till ett då Claudia ringde och väckte mig, Haha.

JUST DET: JAG GLÖMDE/TAPPADE BORT MIN VITA HALSDUL, NU BLIR JAG LEDSEN!

Jag måste oxå bara säga att Tilda; du är en sån underbar vän till mig och Claudia. Vi är, som Claudia sa idag när vi lagade mat, vi är som en liten familj, och som sagt så försvinner aldrig ens familj, den finns alltid där vare sig man vil eller inte... Jag älskar dig jättemycket Tilda och Jag citerar Claudia( och säkert en massa andra): "Det blir vad man gör det till". Och jag tror att vi gör det väldigt bra. Vi vet att vi har varandra i vårt och torrt. Glöm inte det, någon av er tjejer, att jah alltid är eran.! Älskar er Flickor.


Idag på jobbet!


Vi!


De Bästa!!


Tyvärr finns det bilder man inte vill se...



Sötis Claudia

Sötis Tildis:D
Mer bilder orkar ja inte lägga in, kansek i ett annat inlägg(a)

Nu blir det bingen för mig, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0