"kärlek känns på ett särskilt sätt"

Igår när jag kom hem, gick jag direkt till sängen, låg kvar där tills klockan åtta, då gick jag 15 meter till soffan, sen gick jag tillbaka till sängen vid halv ett. Jaa och med de kan vi säga att jag hade sjukt ont i huvudet, öronen, jaa överallt. Så jag stannade hemma idag och har inte gjort så mycket. Jag bestämde mig för att banka lite liv i mig vid ett så jag läste lite, Anthony Kiedis's självbiografi. Sen så var jag ju tvungen att plugga så jag har skrivit på mitt historia arbete. Sen så orkade jag inte mera så jag kollade på Sex and the City, som e sååå bra! Aja nog med "klagande", iaf för nu :)

I förrgår tror jag att det var, testade jag lite kläder här hemma, vår/sommar kläder rättare sagt. Oh guud vad jag längtar, att inte behöva ha ton med kläder på sig, ok inte för att jag har det nu iaf men ändå. Att kunna gå barbent och få ha SOLGLASÖGON! Jag tänker iaf börja tidigt! Så seså nu Våren kom nu så vi kan få vara snygga igen:D





Jag hittade den här videon på Taylor Momsen på väg ut ifrån gymmet och möts av paparazzi's. Snacka om vilken tjej asså!!

Och Fanny, Du är INTE seg och efterbliven!!! så det så!



xoxo

Kommentarer
Postat av: fanny

joo, lite tror jag allt ;)

längtar också till sommarn!

krya på dig <3

2009-01-13 @ 19:11:02
URL: http://fannysjogren.blogg.se/
Postat av: CK

är inte det här en nikereklam? (a)

2009-01-22 @ 15:18:32
URL: http://dismoi.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha va? det kanske de är men jag tror inte det:P

2009-01-24 @ 23:09:41
Postat av: CK

haha jo, ofta en tjej på 40kg kan göra sånt + att ser du inte zoomen på nikeskorna? ;D

2009-01-27 @ 23:45:00
URL: http://dismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0