" Boys makes girls cry"

Okej, jag är typ världens sämsta bloggare, ok inte för att jag ser mig som en bloggare men ändå:) Det har hänt lite saker sen senast jag skrev, men de är way to peronal för att skriva om här men ialla fall.

Boys makes girls cry. Det spelar ingen roll hur du är relaterad til killen. Det kan vara din bror, pojkvän, pappa osv.  självklart så kan killar även vara så underbara, gulliga och söta så att man bara dör, men ändå. Nu ska man inte ta meningen för seriöst! utan den är min favoritreplik ifrån en av de bästa serierna  som finns...the hills

Vissa saker förändras hela tiden, andra saker förändras aldrig, jag måste göra ett val, ett val jag vet att jag aldrig kommer att göra, men ändå måste jag göra det. vad ska jag göra?

Igår hade jag det faktiskt riktigt trevligt:) Jag, Tilda och Claudia drog... jaa vart var vi nu.. till Tildas klasskompis Fannys pojkvän:) kvällen var trevligt och innehöll bubbelbad ute i den nollgradiga natten, men skit mysigt var det:) fast bäst var det ju när vi skulle åka hem, det tog lite mer än två timmar, en resa som annars skulle ta 40 minuter tror jag! Men det var trevligt ändå! jag fick ju spendera den tiden med mina bästa vänner, för det är precis vad de är!


Jag måste bara säga att jag älskar att vara med de på helgerna, vi bara vet att vi ska ses på helgen utan att prata om det, och det älskar jag! jag älskar att dom finns här för mig hela tiden vad som än händer och att jag alltid kommer att finnas för dom. Jag älskar våra minnen och våra upptåg.






Vi kom iaf hem tre i natt och då så kollade jag och Claudia på ett sex and the city avsnitt men såklart somnade jag under det! vi gick väl å la oss lite innan 4 skulle jag tro! Mest synd var det för Tilda som skulle upp och jobba klockan 10, jag och Claudia började inte förrän 2 så mamma hämtade oss 1, jobb och jobb vi åt mest;)  haha det var julgransplundring på mammas jobb så vi gick ner dit först. Vi åt godis, kladdkaka, popcorn och sockervadd, mums. Och jag måste bara säga att jag träffade min "andra soulmate" idag, hon stod och "delade" ut korvar på J-plundringen. Han var så himla sööt, en kille som han vill jag ha:)

På jobbet...


Aja nu tror jag att jag ska ta å städa mitt rum samtidigt som jag ska kolla på den första säsongen av The O.C. Har ju alla boxar så jag ska ta å kolla igenom dom, lång tid kommer det att ta, men jag har ju en massa tid på mig + att O.C är den bästa "riktigt" serien som någonsin gjorts!
 Sussa så gott nu:)
/ Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0