bästa vänner

jag älskar er!
Säger det allt för sällan, men det är så det är. Det är så det alltid kommer att vara, det vet jag.
Vare sig du, jag eller ni inte vill det, så kommer det alltid finnas en tid i mitt liv då två guldfärgade, skimrande, tindrande och alldeles alldeles underbara stjärnor alltid kommer ha ägt en underbar plats i mitt liv. Jag vill, tror och hoppas att ni alltid kommer att göra det.
Jag tror på er, vad det än gäller.
Jag beundrar er, hur mycket ni än tror på det.
Jag lyssnar på er, även då det stormar.
Jag är här för er, även fast ni inte är där jag är.
Jag tänker på er, hela tiden.
Jag älskar er, det är det jag gör.

Claudia & Alexandra, det är ni som förgyller mitt liv.

Allt detta skrivet från hjärtat, från eran just eran Matilda.

Kommentarer
Postat av: c

I LOVE U

2009-01-03 @ 00:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0