1 Januari 2009

Heej:D
Va fan deet är ju 2009 nu ju, så jäkla nice:) JAg har varit på fest me dClaudia och Tilda på götgatan och kom hem för en stund sen. Jag vinglar lite, men bara lite, min klänning lukar öl för ngn kille råkade spilla och jag är sjukt trött men ska se på mama mia nu snart: Jag ber lite om ursäkt för det hät inlägget, eller va fan mitt nyårslöfte sks vara att inte be om ursälkt i onödan, om man inte råkar sätta sig på ngns bääbis,hahahah eller hur fanny, då säger man förlåt:D Jag pratade med sötis Carro för en stund sen, och det fick mig att tänka på igår(random?) men då såg jag på laguna beach och då slutade dom high school. Jag började tänka på när vi, SP1A, ska sluta. Det vill jag inte! jag vill gå med er tills ja fylle r90 år! Snälla kan vi inte göra det !! Jag vill inte lämna min härliga klass, för exakt alla är så himla underbart snälla, me like big time.

Jag må¨ste bara säga att det hät året ska bli mitt, clufdiaf och Tildafs år, för de är två tjejer min kärlek till inte kan beskriva, det går helt enkelt. När vi satt i taxin hem så kom jag att tänka på hur mycket dom har betytt för mig, Visst andra har betytt mycket för mig oxå, men vänskap fade away sometimes. JAg har varit med om det ganska många ggr. Och visst vi alla har minnen, men iaf klassen och kungsholmen skuttande flickor eller vad vi nu heter, kan inte vi göra en alltid-vänner-pakt? okej?

Samtidigt som jag, Claudia och tilda lever järnet i våra underbara liv.


Så gott nytt år på er, hoppas att ert nyår blev lite lyckat som mitt, tyvärr filmade jag tolvslager, är dock inte säker på om jag vill se det:P nu blire mama mia för mig PUUUSSS BIG TIME

Kanske bilder kmr i morrn, but just meybe!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Nyktert inlägg hörru ;) Gott nytt på dig med, i efterskott! :) <3

2009-01-26 @ 22:49:13
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0