8 Simple rules

Hello again!

Har varit borta ett tag, men vem är inte det ibland?
Jag är fortfarande väldigt ledsen över att jag upptäckte för sent att the script skulle komma till Sverige:( men men det går väl över tills jag gifter mig!

Ni som håller koll på kändisvärlden och gossipgirl vet ju att kära Leighton Meester ska släppa ett album. Då kankse ni tänkter; åh nej inte en till. En nykomling som ska sattsa på en sångkarriär bara för att. Men hon är faktiskt inte så dåligt, lyssna på klippet:
Bette Davis Eyes

Kommentarer
Postat av: CK

gud vilken skön röst! :O hoppas hon kan sjunga likadant live.. vilket kanske är att hoppas för mycket? xDmen sjukt skön röst haha :D

2009-02-04 @ 22:04:58
URL: http://dismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0