With the love of the life

Å så var man sjuk då! SUPERKUL! mitt hår är helfett, och då menar jag från rötterna till topparna, Jag har inte bytt kläder sen fredags natt då jag gick å la mig, mitt rum är superstökigt och jag har legat i sängen i 1,5 dygn. Vilken SUPERhelg, Nej tack inte igen.  Men jag ska vara hemma i morgon iaf, men på tisdag måste jag gå till skolan. Det är ju bara 2 veckor kvar till lov,THANK GOD!!

Kollade på GG idag. IM IN LOVE AS USUALLY!! Jag längtar tills andra boxen kommer eftersom jag har missat några avsnitt:(  ( inte likt mig:O)

Jag ska vila lite nu! Men sen så upp till tv:n igen. Det är ju Skins idag ju:D Är det bara jag som är helt förälskad i Chris? I guess i am! well u cant fight fate. Okej jag kanske överdreeeeev en aning, men vem gör inte det?;)



Skins

Kommentarer
Postat av: you know me

jag är också förälskad i en chris.

2009-02-09 @ 23:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0