"some things just never end"

Livet går upp och ner, ganska ofta faktiskt. Mitt liv har just nu varit bättre men det har också varit sämre. Det skulle lika gärna ha varit "way down there" men det är jag inte, och det är jag glad över. Jag vet faktiskt varför det faktiskt känns så pass bra som det gör. Det är småsaker som gör det...
        En speciell sak är när för två veckor sen när jag och mina bästa kompisar skulle sova hemma hemma hos mig. Det var sent, nästan morgon när de två kom in till mig i vardagsrummet då jag skulle bädda i soffan. De kollade på mig och fråga mig något, (jag tänker inte säga vad de va, det är för personligt) men att se deras (oroliga) blickar, det kändes långt ner i maggropen. Även fast det är helt absurt att de ska behöva ställa den frågan så kändes det bra! Varför? jo för de bryr sig om mig. Jag har alltid haft människor som bryr sig om mig, det kan jag inte säga att jag inte har haft, Men på de sättet som de bryr sig, det är ngt nytt för mig! (ok, nytt och nytt ca 1 år o 3 mån). Och det känns underbart. Jag har skrivit det förut och jag kommer skriva det igen, DEM är orsaken till att jag mår bra idag.

Jag älskar er! och det vet ni.

Kommentarer
Postat av: matilda

jag älskar dig, vi älskar dig. Och vi släpper dig inte. Det är vi 3, och inget kan hindra våran vänskap. Du är guld värd.

2009-02-13 @ 13:02:23
URL: http://tudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0