Gossip Girl 8/2!!!

Hej Hej Hallo!

Här sitter jag på mitt rumsgolv, kollar på "du är vad du äter" samtidigt som jag kollar runt på internet. Inte nog på det så har jag extremt ont i halsen, den gör jätteont! Men jag måste till skolan i morgon, för jag kan ju inte be mamma ringa och frånanmäla mig och sen på kvällen åka till Carro, nej det funkar inte, eller? Men jag har verkligen ont i halsen.

Jag har lite nytt gossip om vadå? Gossip girl såklart:D Nu är det äntligen officielt, Ed Westwick(Chuck) och Jessica Szohr(Vanessa). Jag måste medge att lite avis är jag, inte för att Ed är den snyggaste killen i GG men han är ändå,,, u know!

Here come some evidence:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0