en sista gång...

Jag skriver de här inläggen för min egen del!
Ni som tycker att det är...konsigt, yeah well forget it then!

Från och med nu, egentligen från och med
i tisdagsnatt, men vi säger nu kommer jag att alltid sätta mig själv i första hand.
Mig mig mig mig, jag jag jag jag.

jag måste också göra ett val, ett val jag jag egentligen har gjort, men jag
måste än gång för alla bestämma mig och inte fundera över det mer.

Allt har bara förvirrat mig och nu ska jag bli oförvirrad.
så snälla LÅT MIG VARA! JAG ORKAR INTE!

jag ska försöka, jag ska klara det, och jag ska inte titta tillbaka

inte ens för en sekund.


jag kommer att behöva er C T, jag vet att

ni  finns där, det gör ni alltid och jag

tvivlar inte. Det vet ni att jag inte gör!


Kommentarer
Postat av: Amanda

inget konstigt med det (:

önskar jag kunde vara där och hjälpa dig och jag finns självklart där om du skulle vilja det. puss

2009-02-27 @ 13:07:16
Postat av: CK

<3

2009-03-01 @ 16:52:26
URL: http://dismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0