but we can love so i think there's a chance...

Igår hade jag det väldigt trevligt:) Fanny Danny fyllde hela 17 år! GRATTIS HJÄRTAT! Det var vi ju tvungen att fira. Så på mig hade min nya klänning ifrån stylebystars, den är helt underbar, jag hade fixar håret, målade läppar och toppen på allt detta hade jag mina favoritskor. Det var så att vi alla skulle vara uppklädda såklart:)

 Jag mötte upp Carris och Rossi på tåget och Lindis och hennes pappa hämntade upp oss i älvsjö. När vi kom hem till henne var Johanna-panna redan där, så vi började fixa med Dannys present, vi är väldigt kreativa:D

Men självklart hann ju danny komma innan presenten var klar, ett fotoalbum med bilder på oss alla, så ja, R och J sprang ner till L'S rum och gjorde klart den, sen så kom vi sjungandes upp til förvånade Fanny!

Vi hade iaf sjuuukt trevligt och mysigt! Det måste vi göra om snart tjejer:)

jag åkte hem ganska tidigt från mina dansade tjejer. Jag träffade tilda och elli, gick upp till mig, gick ner igen för att möta upp 'Claudia, gick upp igen.

joo just det, jag är mega sjuk, typiskt typiskt!!!!!!

Funderar på att beställa James Morrison nya album, vad tycker ni?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0