Lämna mig aldrig...

Ibland undrar jag om det har gått över, om det ens kommer att gå över. Man kan tycka att livet är perfekt, men sen kommer något,inget stort, men något som gör att hela ens värld hamnar på sne. Man intalar sig själv gång på gång att allt är okej, men man känner att det inte är det. Och tillslut tar den känslan över. Man får panik och vet inte vad man ska göra.

Det har inte gått över, och kommer aldrig göra det tror jag. Men jag klarar mig, och det är de som räknas. Och jag har er! Och för den första gången i mitt liv, tror jag på mina vänner, att dom inte lämnar mig. Och för mig betyder det allt!

Im yours forever...

Kommentarer
Postat av: caroline

åh tjejen <3

2008-10-14 @ 22:45:56
Postat av: C

<3

2008-10-15 @ 16:48:14
Postat av: Veronica

jag lämnar dig iallafall INTE <3

2008-10-16 @ 22:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0