Höstlov:)

Hey Yo!!
Det har hänt en del tror jag:) eller nått! Igår så skulle jag träffa tjejerna, men vi hade ingenting att göra. Men så messade jag Carro lite och hon tyckte att vi skulle ha filmkväll hos mig! Det var bra, men verken Claudia eller Vera orkade komma, de andra var busy! Så vi hyrde Sex and the City och What happens in Vegas. Precis innan vi skulle sätta på SATC ringde Vera och hon ångrade sig, så hon och Jonas satte sig på bussen och kom till mig!
Filmerna var såklart skit bra:) Jonas åkte hem helt själv, medans Carro och Vera sov över:)

Idag träffade jag mina kära klasskompisar, Fanny, Linda, hennes kompis och Rossan(Rosanna) Carro följde oxå med:) Ni är för härliga tjejer:) Vi fikade på John Chris! Sen så gick Linda med hennes kompis. Vi andra bestämde att vi skulle gå å fika igen, fast påett annat cafe;) HAHA vi åt ju bara macka på john chris. Så vi gick till Gamla Stan och fikade på Café Art. Fast det blev inget för mig för ag ville ha våfflor och de ville dom inte göra för de kunde bli strömavbrott blablabla. Men trevligt hade vi de i alla fall!

På kvällen kollade jag på DHW med Claudia och Tilda och hade det mysigt! Det är så mysigt att umgås med de man tkr om! 


Sen lite senare ringde jag en liten tjej, den lilla tjejen hade jag mkt att prata om, och det gick förvånandsvärt bra! Jag har saknat henne, men allt har varit komplicerat! Men nu känns det bra:)


Jaa sen så vill jag tacka Claudia, Tilda, Sara och Veronica för att ni hjälpte mig att komma över min"rädsla" (?) och säga ja! Men jag kommer att behöva er hjälp i morrn!!


GOD NATT `BLOGGEN!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Finns här! :D Du klarar det skitbra! RING MIG <3

2008-10-31 @ 02:03:24
URL: http://vevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0