Tisdag!

Nu är jag hemma efter en vanlig skoldag! Det var väl ok, jag tycker ju inte att skolan är så värst tråkigt(inte ironi) Sen så blev det en tripp till gymmet, men träningen blev inte så effektiv för jag orkade inte kämpa, men jag tränade på min maskin, man "springer" liksom fast det är inget rullband, och kollade på vänner. METG gymmet är väldigt flashigt, det finns typ 6 tv apparater på varje sida av konditionsdelen och så kan man sätta in sina hörlurar i en plugg och lyssa oxå! Det är så bra, man orkar mer då! Haha

Jaja skriver mer sen, maten kallar;)


Kommentarer
Postat av: sandra

åå kan man lyssna på ljudet från tv:n oxå, va bra!!:D

2008-10-21 @ 21:11:30
URL: http://lifeintown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0