slappdagen nr1

Igår hos Fanny var det skit kul:) Vi kom dit vid halv 11, 11 tror jag. Kommer inte ihågxD På pendeltågstationen mötte vi John och Kevin som man inte har sett på år å dar kändes det som. Det tog typ as lång tid till Fanny, bussen tog typ år. Jag ska inte gå in mer ingånende vad som hände mer, men kul hade vi i alla fall. Lite drama hände ju, men det får man räkna med.
Nu är jag i alla fall hemma. Är skit trött och ska kolla på tv å slappa hela dagen. I morrn har jag sovmorgon oxå, så det blir nice;)Ska äta lunch med FannyDanny imorrn, innan badmintionen;) yeah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid drama och lite tårar ;) fjortisar vi är. haha.

lunch imorgon alex, pallex osv.

2008-10-12 @ 17:17:34
URL: http://fannysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0