Pretty Woman, walking down the street.

Gud så trött jag är. Ska sova nu! skönt med sovmorgon i morgon, jag ska ta tåget som går 11.20 Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på tv och sovit:P Haha...Imorgon blir det badminton som sagt, det ska bli skitkul, verkligen! Jag älskar badminton. Det är så himla kul.
Jag har bestämt mig för att näästa månad ska bli en shoppfri månad, eller jag ska i alla fall inte handla så mycket. Mest bara för att jag ska kontrollera mig själv, och sen så sparar man ju pengar också;)

Jag sitter och kollar på Pretty Woman med Julia Roberts och Richard Gere nu. Asså gud vad jag älskar kläderna, typiskt sent 80-tal tidigt 90-tal. Lite sofistikerade(vilket får mig att tänka på igår, konstigt nog). Plus så tycket jag att Julia Robert är så söt i den filmen, eller hon är söt i alla filmer, men just i den här är hon extra söt. Ja men nu ska jag kolla klart och sen sussa. God natt på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0