Onsdag!

Studiedag idag. Gud så skönt! Vakande vid 11 och satte mig framför dumburken med datorn iknät ihopp om att plugga. Men jag fastnade vid ett debatt program, det var en massa ministrar och riksdagsmän. Sen så bestämde jag mig för att åka in till söder för att hälsa på Claudia som hade rast till 13.00. Jag säger bara skit vad fint det är på Söder, det harjag alltid vetat men liksom när man gick upp på tvärgator och man såg och kände höstvädret var det helt underbart. Lite annat än där METG ligger, i ett gammalt industriområde:P  HAHA

Så,,, så mycket plugg som jag velat blev det inte. Men dagen är ju inte slut än. Kom hem för en stund sen ifrån sången och om 30 min ska jag till gitarren, fy fam vad svårt de har blivit asså. Jag fattar nada, snacka om att jag har haft dåliga lärare innan om jag säger så.

imorrn ska jag nog träna, eller jag SKA träna, måste komma igång. Dags att börja tänka inför beach 09 här jag;) HAHa nu ska jag packa lite till pappa. See ya, dont wanna be ya! (Någon som kollade på OC när det gick?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0