Monday!

Sitter och pluggar! Smart av mig kvart över 11. Jag tänkte inte alls på att göra det innan nej. Men det är nästan klart. Dumma Alex. Idag hade vi såklart badminton, den enda lektionen(?) vi hade så kändes lite så där,, konstigt. På Onsdag har vi studiedag oxå, haha vilken vecka.

När jag kom hem idag åt jag lite, kollade på gårdagens GossipGirl, såg den visserligen igår men man mådde ju lite sioså. Sen såg ett supergammalt OTH-avsnitt, sen bar det av till bingen. Jag var verkligen super trött, även fast jag gick upp 9 idag. Sen så träffade jag Sara och Veronica, vi hade supermysigt,,, i trånkan centrum, vi kände oss verkligen coola, noot;) 
Nää nu ska jag verkligen fortsätta plugga, det här funkar inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0