Im Back!!!

Ojsan det var länge sen...
Jag har haft det jättemysigt och ville verkligen inte åka hem i fredagsnatt. Vi har haft det jättemysigt och jag ville verkligen inte åka hem i fredagsnatt, men manvar ju tvungen. vi hade skitbra väder så nu är jag sådär härligt brun oxå;) Nu vill jag tillbaka men jag har saknat allihoppa, så jag åker ngo inte(a) och sen så stänger ju alla affärer för turistsäsonen är över, eller snart i allafall.
Jag har inte shoppat så mycket som jag velat, det är ju så jobbigt att gå i alla affärer och ägaren ska stå 1mm ifrån en och lyssna på varje ord man säger på svenska i fall du kan snappa upp någonting. Om man tex kollar på väskor och säger ordet prada så kommer hon eller han med tusen väskor med märket prada( alla fejk såklart, fast det vet ni välredan) fast man kanske sa: usch prada vill jag inte ha. Det är så skönt med Sverige. Jag ska berätta mer om min resa i morrn och lägga upp lite bilder.

Här är i allafall en bild från Turkiet, mer kommer i morrn!

God natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0