I call from the past...

Hejsan hoppsan!!
jag har inte skrivt på flera dagar.. okej en då men i alla fall:) I dag hade vi det jättemysigt. Jag och tjejerna, Claudia, Sara; Matilda och Veronica gick ut och ät på vandetta(eller vendetta eller nått) skit mysigt. Vi satt där och åt och flörtade med några.. eh.. män vid bordet brevid. De frågade vart vi skulle nr vi gick och de ville såå hänka på, men dock var dom gamla:P Sen så drog vi vidare till Café 60, vi fick vänta ganska länge på ett bord men det var de värt. Vi pratade och jag drack varm chokald med vis(sprut)grädde!

Sen när vi hade suttit där i några timmar kom Claudias kompis Rebecka dit oxå! Strax efter att hon kom, kom Chris och Andreas oxå! Så satt vi där och pratade tills det var dags att åka hem. Vi träffade på en massa konstiga människor hela tiden. Skti irriterande.


Aja nu ska jag antingen sova eller så ska jag kolla på film, har inte bestämt mig men bilder från idag kommer i morrn när jag har laddat in dom på datan!


With Love/Alexandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0