Helg!

Igår var det en väldig chilldag! Jag gick upp vid 15.00 och läste lite. Just  nu läser jag andra boken i Cecily Von Ziegesar (som som skrev Gossip Girl-böckerna)andra bokserie "It Girl" som handlar enbart om Jenny när hon har flyttat ifrån New York och börjat på internatet Waverly Prep. De är bra, men GG är bättre såklart;) Sen så kollade jag på "A walk to remember". Jag har på mig mina sovkläder p mig ända till kanske halv åtta. Haha seg dag, sen så åkte jag, Vera och Tilda till Claudia och så spelade vi lite Wii och sen gick vi ut och satte oss med varm choklad, supermysigt.

Idag har jag inte gjort ett skit, sitter fortfarande i mina sovkläder och har inga planer på att byta om, det är ju helg och lov!

jag hör av mig snart igen Jag lovar!!!:)

Gjorde en ny "oss" bild, den blev inte lika bra som den förra men vi är ju så
jäkla snygga så det gör ju hela bilden!

Kommentarer
Postat av: veronica

hehe, skicka den där bilden snyggo =D

<3

2008-10-27 @ 16:20:43
URL: http://vevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0