Happy Sunday

Hej Hopp!
Ursäkta för mitt lilla utbrott igår, men det var behövdligt :P I helgen har jag inte gjort så mycket, mest chillat  runt, kollat på Claudias och Rossans match, varit med Claudia och hennes syster i skärholmens centrum och typ sovit.

Idag är det födelsedagskalas för Anna, så tråkigt men jag har låvat att hjälpa till, mot betalning såklart, eller dom ska betala hela min "mikael elias mjukis-set men namn på luvan" för att jag hjälper till! Skorna ska vi inte prata om, men dom lär få stå på sin plats i din sko butiken ett tag till, om ja nu får jobba på lovet! Vilket jag hoppas!

Ja men nu var det väl dags att fixa sig, har bara 55 min och har en del att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0