Grey's Anatomy

Satt och tänkte lite på Grey's Anatomy( ja jag vet jag har inget liv), och sökte på Justin Chambers (Alex) och jag blev så himla förvånad. Jag visste ju att han hade fru, men 5  BARN. Shit. Han och hans fru Keisha gifte sig 1993 och fick sitt fösta barn, Isabella 1997, tvillingarna Maya och Kaila 1999, Eva 2001 och den enda sonen jackson 2002. Visserligen är han 38, men han ser ju så mycket yngre ut.
Mina vänner som riktigt känner mig vet att jag är kändis-beroende. Helt ärligt skulle jag inte kunna leva utan skvaller tidningar och kändis sidor, visst vet jag att 95% av allt som står är falskt, men det är ngt med det. Jag kan i alla fall inte leva utan hollywood kändisar. Haha!!


Ja men nu ska jag fortsätta med att kolla på greys anatomy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0