God Natt? Nu? Nej?

Fick värsta rycket för en stund sen, jag tror att det kallas "städ-rycket". Jag storstädade mitt rum, slängde skit gamla brev, dock inte alla gamla, rensade och fixade och trixade. Kände mig riktigt duktig! Är egentligen skit trött, men vill bara inte sova, jag kan ju sova i morrn tänker jag;) Haha inte så smart men det kan jag. Sen så e det ju bara Torsdag, som jag bara går halva dagen, och sen e det helg. Yippi.

Sitter och lyssnar på Eva Cassidy, hittade en gammal skiva jag fått av mamma. När jag fick den gillade jag den inte alls, men katten den svänger ju. Den är ju skit bra. Vilken röst hon hade, jag säger bara vilken röst. Ska lägga in en låt med henne innan jag somnar.

I morgon blir det Alex-stora-pluggdag. Skit kul. eller hur? Haha men lite skönt att få arbeterna gjorda. Vi har:
Engelska - Personal Narrative
Samhäll - Regeringspappret
Svenska - Utredande text
Engelska - Panal Debate

Och säkert en massa mer som jag inte kommer på nu.

Haha.. With A LOTS OF LOVE/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0