God natt försent

Hej Gallop på er!
Jag är så fasansfullt trött, fattar inte varför jag inte bara går å lägger mig, men sen kommer man på att det är tusen saker att göra innan man kan gå till koj. Nu ska jag packa träningsväskan och en massa annat. Skönt att det är lov, då behöver man inte tänka på en massa saker plus att man kan SOOOVA.

Jag längtar till Julafton:D den kommer om 2 mån och 2 dagar:) yeah! Har redan börjar slipa på min önskelista, men det känns som om allt jag vill ha är pengar, så tråkigt. och sen vill jag ju ha GG-boxen, om den hinner komma ut vilket jag tror att den gör, eller hoppas!
Nej nu måste jag sova, eller packa, eller nått! Men innan jag somnar lägger jag in en låt som får bli den bästaste idag!


<3


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Jag vill ha LOOV!

2008-10-23 @ 19:05:03
URL: http://jennylindblad.blogg.se/
Postat av: Alle

Det är inte långt kvar!!!!!

2008-10-24 @ 12:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0