<3

Nu ska jag sova, eller i alla fall snart. Har lagt mig så sent den senaste tiden, inte bra för skönhetssömnen. Men det är ju snart lov, gud så skönt!
Vet ni? På torsdag firar jag, tilda, och Claudia 1 år! Då var det ett år sedan de kom hem till mig på **** och sedan dess har dom haft en stor del i mitt liv, jag skulle inte kunna tänka mig hur det skulle se ut utan er!! Men vi ska fira det i helgen ist för tilda har prov på fredag å måste plugga, ja vi är pluggisar oxå:) Nä men det ska bli skit mysigt faktiskt. SEN är det lov, gud så skönt, även fast jag måste plugga mkt så känns det bra:)

I have a big dilema. Jag har inget att ha p mig i morrn, det låter sjukt för jag har en garerob med kläder. Men inget känns bra att ha, jaja får se i morrn. Måste Shoppa snart annars får jag abstinens(?) besvär!!

Sleep Tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0