utmanad

jag har blivit utmanad av Fanny

7 sanningar:

jag kan inte gå och lägga mig om mitt rum är stökigt
jag tycker inte om fiskbullar
jag ska någon gång i livet bo utomlands
jag sjunger konstant, gärna i badrummet då det ekar så fint.
jag tycker att "gammal" rock(80tal) är såå mkt bättre än nutidens rock.
jag älskar att drömma mig bort
Min första kärlek var Nick Carter

De regler som gäller är: Länka till den person som utmanade dig och glöm inte bort att lägga in dessa regler i ditt inlägg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana 7 personer i slutet av inlägget genom att länka till deras sidor. Låt personerna veta att de har blivit utmanade genom att kommentera på deras bloggar.

Länkar till alla som vill(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0