Tillbaka!

Här var det länge sedan man skrev. Har faktiskt inte haft tid, eller tid och tid men det har varit andra saker som har varit viktigare. Vi har så sjukt mycket i skolan nu så här efter höstlovet. Men jag känner att jag har de flesta saker på G iaf. Jadu, på lovet hände det inte så mkt, inget nämnvärt iaf, jag träffade kompisar och försökte plugga å så:P
Ni ska jag i alla fall försöka att blogga mera, det känns som om det behövs.

Det är ju 45 dagar kvar till julafton! Yippi! Och självklart har jag börjat att skriva lite på min önskelista

Pengar
GossipGirl-boxen (någon som vet när den kommer?)
Dator fodral
Kamera
Parfym
GossipGirl - Älskar, älskar inte - Bok nr 11
GossipGirl - Du och ingen annan - Bok 12

Ja det är väl typ det som jag har kommit på;) Ngn som har ngt förslag? (a)

Nu ska jag nog ta å äta lite frulle.
See u later.

Kommentarer
Postat av: fanny

du har blivit utmanad av mig, länka dig till min blogg :D

2008-11-09 @ 12:25:26
URL: http://fannysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0