This is for you!

Hej på er! 
Nu har jag äntligen tagit tummen ur röven thihi(a) Haha visst var Claudias inlägg fint:) hon e så söt den där tjejen! Vi hade jättekul i lördags som alltid, Jag, claudia och tilda såklart.
Jag pratade med min bästaste faster oxå:) och vi bestämde att när hon kommer upp ska hon, jag, C och T träffas och fika, shoppa och kankse gå på bio, ni vet sånt där tjejmys:) Sen så blir det ju ner till Malmö i januari, Februari:D Jag längtar så himla mkt.

Om någon typ har låst in sig i ett rum med inga fönster över helgen kan jag ju bara säga att det är snö på gatorna nu:D så himla julkänsla. Jag längtar tills NK:s julskyltning kommer, det är vinter det! Och så längtar jag til Julafton:D Det har bara 1 MÅNAD KVAR!!!! Yippi kmr ni ihåg förra julskyltningen Tjejer?:) när vi åkte in till stan sent på kvällen bara för att se den:)

I morgon blir det träning, ska försöka träna 2-3 ggr i veckan nu:D Ska nog träna med Fanny Panny, hon e verkligen söt:) de är mina andra klasskompisar oxå såklart;) Hahah
Nej nu blire sängen för min del:)


This is for you...

With Love/Alexandra

Kommentarer
Postat av: c

äh ta bort fula bilden va :O

2008-11-23 @ 22:41:11
Postat av: c

äh ta bort fula bilden va :O

2008-11-23 @ 22:42:25
Postat av: fanny

åå ska du till milano? :O :D

du är söt <3 nu ska vi börja träna hårt ;)

2008-11-24 @ 09:51:59
URL: http://fannysjogren.blogg.se/
Postat av: Alle

Fanny då är sååå bra på att läsa eller hur?;) lite skillnad på Milano och MALMÖ!;)

2008-11-24 @ 20:39:37
Postat av: carro

asch, detaljer alexandra!

2008-11-24 @ 21:01:07
URL: http://dismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0