THE MAN WHO CAN'T BE MOVED

tjoho, claudia här!
Igår var vi på Rockville med tilda, angelica o carro och det var trevligt, sen drog vi till tilda och kolla på the notebook och grät lite, och det var ännu trevligare. Sjukt mysigt! Idag ska vi ut på äventyr, och kommer ha det så jäkla kul! :D I just love how we do everything so fucking fun :D Äh, onödigt inlägg men jag vill att lixi ska ta tummen ur röven och börja skriva i bloggen igen! haha skämtosido.

Bjuder på en underbar bild på två underbara tjejer!

<3
Med rubriken till inlägget menar jag att jag skulle göra precis likadant som han för er, I LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: c

fast jag hoppas ju såklart att ni inte ska lämna mig, haha

2008-11-22 @ 21:07:49
Postat av: c

alltså så att jag ska behöva stå vid the corner och vänta på er. fast det blir ju egentligen att vänta på er på gotland... det var ju där vi tre träffades! hm....

anyway; love u

2008-11-22 @ 21:09:44
Postat av: Alle

we love u 2 sötaste Claudia!!"

2008-11-23 @ 00:30:13
Postat av: tilda

mina absoluta favortit tjejer, claudia och alexandra. You own my heart :)

2008-11-23 @ 01:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0