" sometimes you can't make it, on your own"

Nu är jag hemma igen!
Jag och C hade det skitkul:D vi kollade runt på olika lägenheter och jag skrev in inköpslista för vad vi behöver ha i vår lägenhet och Claudia inrede olika rum, vår drömlägenhet! Det blev ett riktigt procekt. Gud vad jag längtar asså:) Vi har så mkt planer:D 

Jag är så otroligt nöjd med mitt rum, ni anar inte! Jag känner mig riktigt stolt, att jag klarade det allt själv, utan hjälp ifrån ngn:D Jag pratade med Mamma idag och hon sa att jag kunde få en ny Garderob, eller en till likadan och jag blev jätteglad. Materiell kärlek till sin mor ngn? Nej nej, det skulle ni bara våga säga:O

Nej men nu ska jag fortsätta att terra Fanny med,,, med,,, underbara meddelanden:D

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0