Nyklippt och Fin

Hej Igen! Nu är jag hemma:)
Klippningen gick bra, håret blev lite väl kort bara, jag kmr sakna mitt långa hår, men frisören sa att det behövdes så jag litar på henne. Där satt jag iaf i 45 minuter, jag träffade Andreas där oxå, han klippte sig med:) Sen så hämtade mamma mig och när jag kom hem så fixade jag klart i mitt rum( ska berätta mer om de senare). Sen åkte jag till Farsta medClaudia och vi hade jättemysigt:)
Nu så är jag hemma och ska bara äta sen bär det av till Claudia och så ska vi planer för vår och Tildas flytt när vi har gått ut gymnasiet, myspys:)

I alla fall så igår var jag på Ikea med resten av familjen. Anna skullr göra om i sitt rum så vi skulle dit å lkolla på möbler. Men jag ville oxå göra om, ja tror att det var Amanda som inspererade mig vid lunchen;), så jag frågade mamma om jag kunde få en större säng och garerob, vad tror ni hon sa? Nej så klart eller mer, du får inte plats med större i ditt rum. Men jag fick ett nytt, mindre skrivbord. Och lite andra småsaker så nu har jag möblerat om i mitt rum, det känns jättehärligt, för nu är det så himla fint:)


Ja men nu ska jag äta snart.

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0