Idag, Onsdag:)

Varför är jag alltid så seg med allting? Ja det kan man fråga sig! Idag har det varit helt okej, faktiskt ganska kul. Klassen var på historiska museét( gud det känns fortfarande konstigt att säga "klassen") onödigt men kul, jag skrattade typ hela tiden, vilket betyder att jag kommer att leva mycket länge:)
Sen så har jag haft spanska prov, gick helt okej, hoppar inte av lycka men jag gråter inte heller om jag säger så;) prover var mkt enkelt;)
Efter skolan så var det hem till pappa lämna saker och ta med sig gitarren, hoppa på bussen till mamma och hämta andra nödvändiga saker och sedan till sist åka från mamma till kulturskolan, där jag sjöng i ca 3 h. Helt slut, dagen har liksom gått i 120. 

Men nu har jag lite saker som jag ska avklara innan jag får sussa i min säng:
 - Skriva upp datumen för lucia övning och uppvisninar i min datakalender.
 - Skriva lite på min önskelista.
 - Skriva klart de sista på religionen.

Inte så mycket idag men eftersom klockan redan är så mycket så får jag ta å snabba mig.

Vi hörs iaf i morgon:)
God natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0