Before you gave me your sweater I think I didn't realize I was cold.

Hej på er!:)

Ser ni? Jag BLOGGAR! Haha lite förvånad över att jag är så duktig, eller nått ;) Idag har det varit väldigt lungt, på måndagar händer det aldrig ngt, vi har typ 756 timmars håltimme:O Jag och Fanny Danny tränade efter skolan som sagt, fast jag var så himla otaggad, ville verkligen inte, men det gick bättre när vi kom dit. Så nu blir det träning i morrn oxå:) Nice;) man måste ju passa på med gratis träning på ett så bra gym som Planet Fitness.

Nej nu har jag bestämt mig för att gå å lägga mig tidigare:) igår gick jag å la mig 22.20 och jag var faktiskt riktigt pigg i morse:) så det blir nog samma sak ikväll:)

Kanske att jag lägger in en låt innan jag sussar, men bara kanske:)

With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0