Bränntorp!

Nu tänkte ja berätta lite mer om helgen på landet med min Cindy!

Vi kom fram ganska sent, vi packade in allt i huset och åt lite kvällsmat. Cindy som var såå trött efter att hon hade jobbat hela dagen ville sova, vilket jag kan förstå. Jag som inte var så trött, eftersom ja hade sovit hela dagen, läste lite innan jag också gick till kojs.

På fredagen(midsommarafton) skulle vi äta lunch hos mina grannar, men innan det gick vi ( ja å Cindy), Anna och Tina, ner å badade. Varmt, ja visst, eller nått! Ok varmt va det inte. Men bada måste man ju :D Sen så gick vi hem igen å klädde på oss och gick över till grannen. När vi hade varit där å ätit oss proppmätta och kommit hem, kom vi på att det bara var en timme kvar tills vi skulle till mammas baarndomskompis, som oxå har landställe där, och äta midsommarmiddag. MEn i alla fall, när vi hade varit där och ätit allt man borde äta så gick ja å Cindy hem igen. Vi ringde Tina och frågade om hon ville följa med oss ut med båten, självklart kunde hon inte säga nej till två pinglor som oss. Det var jätte mysigt att vara ute å ro lite, även fast det vara va Tina som rodde:P ahahah,, när det hade börjat blåsa och blivit mörkt ville vi inte vara kvar där ute längre, så vi gick å satte oss i Tinas husvagn som don hade på tomten och hade tända ljus och snackade en massa skit, vi satt där till tre och sen gick jag å Cindy hem till mej och fortsatte där, tills det var dags för oss att lägga oss.

Lördagen var min och Cindys sov dag, vi gick iochför sig ner till midsommarfirandet, på lander firar dom alltid dagen efter. Vi spelade minigolf, sen så gick vi hem å sov, haha trötta som vi var:)

Jaa och nu är vi hemma, supertrött och förvirrade. Men snart så ska ja på promenad med C och M.

Love u<3


Kommentarer
Postat av: Cindy Ahvander

There was also a call from the past in this chapter... :/

2008-07-06 @ 11:21:49
URL: http://lillaahvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0