Fredag den trettonde

Ibland undrar jag verkligen om allting är förutsett. Jag menar, vissa säger ju det, men är det sant. Jaa kom på idag att jag fick en bok av min moster som handlar om kärlek och hur man ska hantera sorg och så. Det jag inte visste var att en boken skulle komma till användning "för henne". Det var som ett "sign" att hon visste att hon skulle gå bort och ville att jag skulle ha den boken så att det skulle bli lättare för mej. Jag kommer nog alltid undra om det var så, men aldrig få veta. Vilket stör mig lite, varför blir så mkt försent när en nära går bort, man får aldrig chansen att säga hur mkt man älskade den personen och hur mycket den betydde för en. Varför gör man aldrig det när man har chansen?

                                   


Kommentarer
Postat av: Cindy Ahvander

Naw, gumman... Du tyckte verkligen om henne, kan förstå saknaden !

2008-06-14 @ 00:18:33
URL: http://lillaahvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0