Kycklingdansen!!!!!!

I dag har det varit en chilldag! Vaknade vid 12 lite panikslagen eftersom Cluadia skulle ringa mej "tidigt" för vi skulle tiill farsta och shoppa loss;) Men den söta tjejen ringde till slut och vi åtke till Farsta som vi hade sagt, men innan det fick det bli en sväng till tandis, ok jag hade faktiskt en tid:P

Det fick bli en röd "strandklänning" från Gina trecot och en tubtopp från bik bok. Mycket söta båda två! :D

På Lördag drar vi till saras landställe på utö och myser i helgen, jag hoppas och slår vad om att det kommer bli as kul. Den här sommarn ska bli den bästa i mitt liv, jag lovar!

Om typ 2 veckor drar Cluddis Och Tudd till Spanien i nästan tre veckor, skit kul...Nooot. Jo för dom så klart, men inte för mej som får sitta i tråkiga Sverige och sakna dom. Men dom kommer att få skit kul och ja hoppas att dom kommer att sakna mej lika mycket som jag kommer sakna dom. Men när dom kommer tillbaka så drar vi helt klart ner till Malmö och röjer järnet med faster min. För DET kommer bli as nice;)


Nä nu ska jag ta å packa lite, ska till pappa i dag!!


See ya! / Acke
                                             
                                                              Matilda, Claudia Och Alexandra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0