Ursäkta röran, men jag bygger om!

Jag ville fixa om lite på bloggen, men som de flesta vet så är jag SÄMST på tekniska grejer, och då menar jag sämst!
Jag fick lite hjälp från Vevve (Tack sötnos) men den e lååångt ifrån fin, men det ska vi fixa:D

Jag kan inte hjälpa det, men jag känner mig konstig. Att i höst inte få komma in i ett klassrum man känner sig hemma i, men personer som ligger en varmt om hjärtat. Ja, jag kan säga och mena det,att jag gillade alla i min klass, mer eller mindre. Vi hade såå mycket minnen tsm och det kommer att vara jobbigt att inte längre vara 9B. Nu ska man vara en helt annan klass, med en massa skrämmande människor som förhoppningsvist inte är skrämmande efter en dag med dom. Men tack 9B, ni har gjort högstadiet lyckat, men självklart har det hänt saker som inte är såå bra, men whatever, jag älskar oss i alla fall:)
                          
                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0