Sommarlov!

Jaha,,, då har man slutat skolan då! Skönt, men ändå lite läskigt, vad ska man göra nu iskolan, och vilka ska man gå med. Ingenting att oroa sig för nu, men dom som känner mej väl vet att jag nästan alltid oroar mig, inget bra!!


I dag ska jag nog ta det lungt, sola lite nu på dagen, sen så ska jag ju träffa Cindii när hon har slutat jobba.

Okej, jag skojade bara, Vickan frågade nyss om jag ville följa med till Farsta med henne om en stund, och det kan man ju inte säga nej till;) men jag måste spara pengar, ska ju till USA nästa sommar, men mina små söta gullisar.!!

Nej nu måste jag fixa mej:)

Love/Alle <3


Kommentarer
Postat av: Julia

ALEXIS, ska du gå på mikael elias?

<33

2008-06-10 @ 13:27:39
URL: http://anincrediblemess.blogg.se/
Postat av: Alle

Jaaa.. eller jag har sökt dit:D

2008-06-10 @ 15:59:03
Postat av: Alle

Jaaa,, eller jag har sökt dit:D du?

2008-06-10 @ 15:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0