Landet och SATC!

Jaha, midsommar i morrn då:P vi drar till landet, men det kmr nog inte bli såå tråkigt eftersom Cindiii(fisken) ska med:) Vi kmr helt enkelt ha skit skoj, det e ja säker på att vi kmr:D

På måndag har jag claudia bestämt att vi tjejer ska gå å se "Sex and the city"! Gud, vad jag älskar den serien, jag (och alla andra) skulle dö för att få vara carrie. Hon e såå cool och har såå snygga kläder. Jag slår vad om att den e skit bra, eller ja vet redan att det är skit bra, sånt kan man känna på sig.

Nä, nu ska ja ta å packa lite saker som man behöver på landet, myggsprey och gummistövlar tack?

// Alle
                                       

Kommentarer
Postat av: Cindy Ahvander

De blev väl inte så tokigt ? :D

2008-07-06 @ 11:18:31
URL: http://lillaahvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0