Kisses dont lie?

Jaha, då har två av mina små vänner åkt då. I morse vid fem åkte dom till Arlanda för att åka till Spanien i 3 veckor, oj vad ja kmr att sakna dom!
                      

Men som tur har ja flera underbara vänner, som jag ska spendera mkt tid med innan jag åker:) Cindy, Chug och Vera får min dyrbara tid, för de är dom värda för vet ni vad, jag älskar dom:)
Sen så ska ja nog träffa Emilia och Lite Amanda oxå tror jag:) om dom har tid för mej;)

Jag hoppas att sara åker hem från tråkö, nää Utö, men det var kul där när vi var där själva, men nu säger hon att det är tråkigt så hon kanske ska komma hem idag *hoppasHoppas* För isådana fall ska vi nog ses i morrn:D YEY.

NÄ nu ska jag ta å fixa lite här i mitt rum medans jag väntar på intagningsresultaten för gymnasitet som man kan få reda på i dag:D

Puss / Alle

Kommentarer
Postat av: Cindy Ahvander

Love u !

2008-07-06 @ 11:25:18
URL: http://lillaahvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0