Just so you know...

Sex and the City var helt fantastisk, ja bara älskade den filmen!! Såå om ni ska gå på bio, gå på den:) you will love it! Efter bion åka ja hem till Claudia och sov där. Vi somnade kanske vid 20 över 1 eller nått sånt. Så när klockan ringde kl 07.16 va vi inte så pigga på att gå upp, men det gjorde vi, duktiga som vi var. Men det gick otroligt segt på jobbet, men vi klarade det :)

I dag var jag med Tilda i farsta, hon å C åker ju i morrn så vi ville umgås lite innan hon åkte. Jag köpte en ny kalender, min tar slut snart. Rosa var den, men vita "grejer" på! haha men den var fin.

I morrn eftermiddag får vi reda på vilket gymnasium man har kommit in på *nervös*. Vad läskigt, tänk om man inte kmr in på ngt. Usch ja vill bara veta.. NUU!!

Jao, men nu ska jag kolla på The hills och sen möta Claudia en sista gång.

With love// Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0