Flashback?!

Helgen var helt okej faktiskt, jag gjorde om lite i mitt rum och varit med Sara och Vera! Faktiskt en lugn helg, sköönt!  MEn i alla fall, i dag var jag först hos tandregleraren, och vet ni vad? (a) Jag ska ta bort den, den 13 Augusti:D Yey, me happy! Jag hade tid 09.10 så det var bara att ta sig hemåt när man var klar, för inget var ju öppet då, okej Ica och Mc Donalds,men där hade jag inte tänkt att storshoppa direkt;) Och eftersom jag skulle vara med Amandra i dag så väntade jag på henne, satte mig framför  datan och kollade på Newport Harbor avsnitt och sen så blev det en vända i joggingskorna:P Men så till sist så träffade jag ju min Amanda. Vi drog till stan och umgicks, och sen så bar det hem!
Men jag hade skkkiiiit kul med min manda..(MIN)

Men när jag kom hem så såg jag Anna sitta i lekparken, alldeles själv! Snäll syster som jag är så frågade jag ju vad det är? Med gråten i halsen säger hon "inget" och just det här har jag hört förut. Även fast Anna bara är 6 så är hon väldigt "mogen" för att vara 6 år. Jag frågar henne ännu en gång vad det vär! " -Jag får inte vara med Johanna" -Nähä, svarar jag "varför inte då?". Och så kommer det, det jag själv har varit med om, " -Hon är med Elsa och då får inte jag vara med". Jag var hur det känns, jag har varit på båda sidorna. Jag blir så ledsen av att se Anna ledsen. För hon är för liten för att vara utanför och bråka med kompisar. Hon e min syster, hon kommer alltid att vara min ögonsten!! Så jag tog henne i handen och sa, det alla storesyskon borde säga. "Vill du gå in och leka med kaninerna?, vi kan sätta på dom koppel". Hon blev jätteglad igen och så lekte vi med både Barbie och Viola(våra kaninisar)

När jag senare satt i min säng så hörde en välkänd röst, johanna, ja tydligen ville både Johanna och Elsa vara med Anna nu, Och Anna ville ju vara med dom såklart. Alla glada!

Japp,, nu ska jag fortsätta att öva på min Engelska, och allt är Antons fel. Men söt är han allt, den engelsktalande killen asså:)

//Alle

Kommentarer
Postat av: Veronica

hm, vilka tre påminner de där om? Haha..

vilken fin syster du är alex :)

2008-07-01 @ 00:10:07
URL: http://vevvsan.blogg.se/
Postat av: Alle

Jag vet, ja är världens bästa syster(a):D

Me love U<3

2008-07-01 @ 00:30:42
Postat av: Cindy Ahvander

Anna lilla Anna...

Stackars liten! Snäll syster du är.

Haha, den där Charmknutten.. Inte ska du öva inför honom ? :S Love you though !

2008-07-06 @ 11:29:55
URL: http://lillaahvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0