Filmdag:D

I dag när jag vaknade så var det inte lika fint väder som det har varit de andra dagarna, så vad gör man då?
Jo man har filmdag;)  OK, det hade vi bestämt igår xD Så just nu sitter Alex, Chris, Sara och Veronica i mina soffor och kollar in Grease!! Vi började att se "säg att du älskar mej" men vi struntade i den efter våldtäktscenen för den var så brutal.

Ibland undrar jag hur det skulle vara om det var på riktigt så som det är i filmer som Grease och High School Musical. Att man sjöng och dansade när man skulle berätta något, och att alla dansade likadant. Såå kul asså:)



I vilket fall som helst så är jag helt förälskad i Grease, både 1 och 2.  Jag önskade att jag "levde" i Grease filmen på riktigt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0