Den tjugosjunde Juni

Tjolahopp!!!
I dag är det fint väder så det blir standen med Vevve:D vi har bestämt att vi ska en liten picknick oxå:) mysigt! Jag har kommit på (kommit på å kommit på?) att jag har lite bilder på bloggen:O fy på mej, så i dag åker kameran med:D

Är det bara jag som e sååå nyfiken att få reda på vilket gymnasium man har kommit in på? För på hemsidan så står det att man skulle fått reda på det den 26 Juni, vilket va igår? Men nej, ingenting har förändrats på sidan. Man får helt enkelt vänta!


På måndag ska jag till tandreglerings skiten, för sista gången hoppas jag. För jag tkr att mina tander är såå raka som dom kan bli:O Men igår, till min stora fasa, upptäckte jag att jag hade börjat få en glugg på höger sida.. skiiit! Vill inte ha, hoppas att den försvinner snart(a)


Jaja,, ut i solen med mej nu,,, Vi hörs


/Allle

                                       Mig, enligt Cindy:D
                                                          Mig!, Enligt Cindy<3


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hehe .. synd att det blev kallt sen, jag längtade verkligen efter stranden :/

2008-07-01 @ 00:13:18
URL: http://vevvsan.blogg.se/
Postat av: Alle

Jaa ja med!!

2008-07-01 @ 01:14:26
Postat av: Cindy Ahvander

De är faktiskt väldigt likt. Du är min lilla prinsessa you know! ;)

2008-07-06 @ 11:26:45
URL: http://lillaahvander.blogg.se/
Postat av: julia

haha, nätstrumpbyxor o grejer ;)

2008-07-30 @ 21:49:14
URL: http://anincrediblemess.blogg.se/
Postat av: Alle

Hahah,, jaa för det bär jag ju dagligen;)

2008-08-02 @ 23:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0