:D

Skit asså, vilket helg, den har varit helt undebart.
På lördagen träffade jag Lina inne i stan, shoppingdag:) i alla fall för henne, för mej blev det bara ett linne från Gina tricot. Sen så åkte jag nästan direkt hem till tilda och vi började att laga mat, hon bjöd då på middag,, jag "hjälpte" (tittade på) det blev kyckling med potatiskroketter och pepparsås. Sen kom Cluadia och vi drack gott och konverserade:) Det var mums :D

Sen så bar det av till trånkan, glammit, jag vet;) Vi träffade J och S i centrum och så gick vi tsm till kärringbadet:)

vi träffade Anton på vägen,, tilda skojade lite med honom, och gissa om jag har fått höra i dag att jag har "konstiga" kompisar, so what if they are weard, i love them and that is all that matters! sen så kom Vera oxå( JA du är en vera för mej och kommer alltid att vara en vera)

I alla fall, vi hade en jädra massa kul med en massa nytt folk! Okej! Jonas, Alex, Malin, Andreas och Sanne visste ja ju vilka det var, men vissa kände ja inte så bra, men kvällen blev fantastisk:)

Tack alla underbara små vänner, jag älskar er och vet inte vad jag skulle göra utan er. <3


Kommentarer
Postat av: Claudia

helgen var underbar :)

2008-06-04 @ 10:37:42
Postat av: Alle

Jaaa absolut!

2008-06-09 @ 14:31:53
Postat av: amanda

haha, det där kommer inte vera gilla? ;d

2008-06-17 @ 16:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0