Avslutningsmiddag:)

I dag hade vi avslutningsmiddag:) Det var trevligt, men ändå sorligt. min bordsherre, (jaa vi hade de vi;) ) var Andreas F. Middagen var väldigt proffsig om jag får säga så. "Serveringsteamet" (8-or) var helt fantastiska. Sen så blev det ju en massa dans oxå sjukt nice;) Det blev ju tal oxå, ja skojar inte när jag säger att jag grät till varenda tal, och det blev ju inte bättre när jag skulle hålla tal. Det gick bra i början, men möt slutet så började ja gråta, och det var inte lite tårar heller. Men det var fantastiskt kul och jag kommer att saknar alla, och då menar jag ALLA!

Jag vet inte vad jag ska tro eller vad jag ska känna, du borde veta bättre! Ge mig inte förhoppningar om du ändå ska ta dom ifrån mej, 

Jag har världens bästa mamma!!! Älskar dej mamma!

// LOVE ALLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0