SEMESTER!

Länge sen, jag vet. Men jag har inte haft tillgång till en dator tills nu. Jag har varit i Halmstad och nu senast en sväng till dalarna. Det har i alla fall varit väldigt mysigt:)

I haömstad blev det inte så mkt sol, men i Dalarna var det värmerekord när vi var där så det var jääätte skönt! vi var hos några kompisar på deras ländställe och det var jätte kul.

Vi solade varje dag och jag har bränt mej på näsan, det gör ont, men det är ändå skönt, det var ju så läänge sen min näsa var röd så det visar bara att det är sommar. Badade gjorde vi oxå! Där vi badade fnns det ett hopptorn, JAG HOPPADE FRÅN ÅTTAN, det gick bara till åttan på hopptornet så jag är väldigt stolt:) jag skulle ifs så en glass av Nicke för att jag hoppade( ja, mutning ja) men den har jag inte fått:O hahah men ont gjorde det, har fortfarande ont under fötterna eftersom det är dom som kommer i först... hah men allt som inte dödar härdar!

Det fanns en outlet där oxå, i Leksand där vi bodde från Tors - Sönd. Så på fredagen åkte vi dit. Allt var nersatt med ca 50%,och ibland mer!! så det var vädligt billigt, jag köpte:
 
Klänning från Koola Anna(599:-) Jag betalade 200:-
Cheap monday jeans(400:-) Jag betalade 200:-
Underkläder från Frank Dandy(?:- och ?:-) Jag betalade 79:- och 89:- 

Men inte nog med det, vi bestämde oss för att åka tid på Söndagen innan vi åkte hem så då blev det mer shopping.

L.lindeberg linne(250:-) Jag betalade 100:-
Röd kjol från Twist and Tango(559:-) Jag betalade 250:-
 lite mer Frank Dandy underkläder,
 
jag kände för en stund att ja inte behövde shoppa ngt mer, men nu så här nåra timmar senare vill ja dit igen och göra flera kap!


Nu är jag på landet och ska vara här tills på tors då det bär av till Öland:)


Vi hörs/ ALLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0