23.00

Ibland undrar jag, när vet man om man har träffat sin rätte. Folk skiljer sig till höger och vänster, skaffar nya flick - och pojkvänner. Det var när jag satt och tänkte på det jag kom på( okej kom på och kom på) att jag är ett skiljsmässobarn. Så konstigt att säga det, men det är jag. Och min inställning till relationer är inte den bästa, saker genom mitt liv som SMB har fått mig att tveka på kärlek. Den största rädslan jag har är att killar inte kan bli förälskade i en. Helt sjukt att tro ngt sånt. Men hur mkt ja än försöker "intala" mej själv att det kan dom visst, så tvekar jag ändå.

Ibland tror ja att jag kmr bli som *****, dom som känner mej vet vem det är, byta pojkvänner hela tiden, Aldrig ha ett fast förhållande, för när jag gillar ngn,vågar jag ingenting. Det är som en spärr inom mej som sätter stopp för allt man börde göra ocjh säga. Men det går inte, jag blir helt galen på mig själv. Men nu ska jag försöka, Prata med mina underbara vänner, som betyder allt. Nu ska det gå. "Alexandra som inte vågar visa sina lovekänslor" ska bli " Alexandra som säger hur hon känner" och det inom den 30 aug.  haha..

I alla fall( som då har blivit mitt favvo fras) så VILL/SKA jag ha GG boxen när den kommer, jag älskar den serien och gud vad ja vill vara Serena eller blair, Skulle göra allt för att få vara ngn om dom bara för en dag , eller en vecka(a), eller allra helst, förälltid:)




Okej,, Nu ska jag ta o prata lite med min BÄSTIS om mina kill problem, som inte borde vara ett problem, men som jag alltid gör det till, DUMMA LILLA ALEX!!!

<3/ALLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0